Esra111 Anneler ve anne adayları temiz içerikli yenidoğan bebeklerimiz için ne marka öneriyorsunuz ? Sizler ne kullandınız yada kullanacaksınız ? Sebamed? Mustela ? Hipp? Vs vs
hunilimom Esra111 mustela şampuani iyi gelmedi kızıma ama losyonu alerjik olduğu için onu kullanıyoruz adı nasıl yazılıyor bilmiyorum doğduğun dan beri (3yas) jonshon baby kullanıyorum Dalin de çok ciddi alerji yaptı
Seyturak Esra111 biz ablamla baya araştırdık zamanında yeğenim için hipp markaya karar verdik hem fiyat olarak hem içerik olarak tatmin edici
koalamiyim Esra111 ecowell ve yeşil marka aldım. içerikleri ve yorumları güzeldi. ikisini de deneyeceğim inşallah 🙈
ozmus Mustela kullanıyordum ama içerik değişikliğine gitmişler. Ondan ben de araştırmadaym. Şurada bekleyim 🤭
EssoSavve Ben bakım ürünlerini mustela aldım umarım sorun yaşamayız birde bu aralar trukid markayı çok görüyorum aşırı beğeniliyor yorumları falan çok iyi