Mbd bende 7+3 üm aynı şekilde her şey kokuyo aşırı derece de bana belirli şeyler dışında asla başka şeyler yiyemiyırım prilam kullanıyorum oda bi nebze işte umut içinde 10. Haftadan sonra biraz daha rahatlarım diye bekliyorum ekstra çok halsizliğim oluyor bide😓