Kızlar merhaba dünden beri sancım olduğu için doktora gittim . Nstde bi şey çıkmadı ama bebek önden gidiyo diye doktor adet tarihinden emin misin dedi ,eminim dedim . Bugüne kadar hiçbi doktor sormadı eşimde yanlışmı hatırlıyosun diyip duruyo ama eminim program var ona yazıyodum . Üstüne görme olsa bu zamana kadar çıkmazmıydı ? 34 haftalık şuan 3 hafta önden gidiyo .