Nisecik Kizlar dişardan borek aldim yedim oyleden beri midem yaniyor .yogurt yedim kecmiyor . Kustum yine midem yaniyor ne yapa bilirem .
Nskyhn Nisecik 🥺 borekteki yağ 🥺 şurup içiyorum ben bir sey olunca. Ama sade maden suyunu dene istersen
Serraee Nisecik benim doktorum rennie şurup verdi hamilelikte kullanılıyormuş genelde veriyorlar rahatlatıyor ama bu dönem midemiz cok hassas olduğu icin yediklerimize cok dikkat etmek gerekiyor canım
pinarezgi Nisecik bende dün cips yedim sabaha kadar mide yanmasından uyuyamadım. Süt denedim anlık geçirdi sonra zencefilli ılık su içtim o biraz daha hafifletti. Tövbe ettim bidaha yemem diye valla çok kötüydü 🙁
prenses_annesiiii Rabelis diye bi hap var mide koruyucu doktorum vermişti çok fena yanıyordu geceleri 3 4 kere uyanıyordum mide yanmasjndan onu içiyorum aç karnına 4 5 gün hiç yanma olmuyor doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz tavsiye ederim çok tahat edersniz 🌸