Sszzaa Ben de aynı durumdan muzdariptim, kesinlikle zeytinyağı tüketin. Zeytinyağı içemediğim için sabah kahvaltıda domatesin üzerine bolca döküp ekmek bandırıp domatesle yedim, çok şükür çok rahatlattı. Kayısı etki etmiyordu. Bir de Duphalac şurup çok etkili oluyor