Selam kızlar iki gündür sol kaburgam batıyor nefes alirken,soluma yattigimda oksurdugumde hapsurdugumda yada sola dogru hamle yaptigimda surekli sanki bicak saplanmis gibi agri giriyor noldu birden anlamadim ben sebebi ne olabilir 12+3 üm henüz çocuk baski yapiyo desem kucuk degilmi hafta olarak napsam doktorami gitsem ben 🤷😞