Betulll Selam kizlar 39 + 2 yim bugun vede 6 cm acikligim var iki haftadir bebis hala kanala girmemis karnim hala cok yukarda dogum baslasin istiyorum artik 😑😑 hurma ,iliski ,yuruyus disinda önerebileceginiz ne var acaba
Yesimmm93 Betulll benımde kanala girmemiş ve hıc açılmam yok yarın suni deniycez olmazsa yanı kanala girmezse sezeryan 🤷♀️
ElifKarata Betulll çömel kalk canm merdiven in çık bir de yürüyüşü uzun süreli yapmaya çalış biliyorum cok yorucu ama 2 saat felan eşinle yürüyüş yap bir akşam hemen beline ağrı giriyor ve sancı oluyor
Betulll Yesimmm93 banada haftaya sali gun verdiler cnm suni sanci icin ayni dedigin gibi kanala inmesse sezeryan
Askile Yesimmm93 ya kızlar benimde yarın 40 hafta oluyorum açıklığım yok ama doktor normal dedi sancim da yok yarına cagardi erken gel dedi acaba suni sancimi verir
Betulll ElifKarata canim yuruyus cok yapiyorum aksama ayaklarim balon gibi oluyor ama yine tik yok 😊 cömelmeyi deneyim birazda
babysmom @Betulll canım geçen burda bir post okumuştum senin durumunda olan bir arkadaş vardı bi karışımdan bahsediyodu doğumu hemen başlatıyomuş tabi bi araştır bak istersen ama 🤨
Betulll ElifKarata ElifKarata insallah canim 32 haftaliktan beri acilmam var erken olur diye diye 40 a dogru gidiyoruz 😄 inatci cikti bu kiz
Betulll Askile yatisin olcakmi cnm suni sanci verirler buyuk ihtimalle benide haftaya sali cagirdilar dogumu baslatmak icin
Askile Yesimmm93 canim tam ne zaman gün doluyor dedi yarın 40 hafta dedim sabah erken gel en geç cuma bu iş biter dedi 10 gün daha atacak yani sancim da yok
Yesimmm93 Askile o zaman doguma almaz seni tatlım ya cuma gununu bulur dediyse yarın yatırmazlar seni 😊