Bazen cok dirençli oluyor enfeksiyonlar. Vajina flora dengeniz bozulmuştur, antibiyotik kullanımı falan bozar mesela, peçete koymayın, günlük ped asla kullanmayın hep kuru tutun silerken tampon yapar gibi önden arkaya silin. Aşırı çok su için idrarla gitsin. Probiyotikte işe yarar yararlı bakteriler olduğu için. Gyno flor diye bir fitil vardı sabah akşam ondan kullanmıştım ben , reglim biter bitmez kullanmaya başlıyordum, uzun bi süre sürmüştü geçti gitti cok dikkat etmeniz lazım, tabi eş tedavisi de verebilir doktor, belki eşinizden oluyordur erkekler taşıyıcı oluyor onda bişey olmasa bile sizi hasta edebilir