MerveeD biz de 38+4 olduk :) 3-4 gündür sürekli kasılmalarım oluyor regl ağrısı gibi ağrım oluyor ama gelen giden yok şu an :) 16 mayısa kadar gelmezse suni sancı ile deniycez bakalım, umarım kendi gelmeyi tercih eder. Nişanım da gelmedi benim, sizin geldi mi?