Hanımlar kalıcı oje doğumda( normal veya sezaryen) parmağa takılan annenin sağlığını doğum esnasında takip eden bir cihaza engel oluşturduğu için önerilmiyor
Normal oje bile siliniyor
En azından benim arkadaşim ve ablalarimin tecrubeleri bu yönde oldu
Sizlerinde böyle mi oldu ?
Kalıcı oje sürdürüp doğuma giren oldu mu ?