Merhaba kızlar,
22 Ağustos tarihi son adetimin ilk günüydü, fakat doktor kontrolümde döllenmenin geç olduğunu, ultrasonda bebeğin küçük olduğunu söyleyip son adet tarihimi 5 Eylül olarak ileriye attı. Şu an 5 Eylül baz aldığında 36 haftalık oluyorum, ama son kontrollerimde bebeğin haftasına göre önde gittiğini söylüyor doktor hanım. Aslında önde gitmiyor son adet tarihime göre gelişimi normal ve şu an 39 haftalık olmuş oluyorum. Doktor hanıma bu durumu söylediğimde de net bir cevap alamıyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı??