Sinemkocak Kizlar yarın kontrolümüz var 13+4 oluyoruz cinsiyeti söyler mi ? Siz kaçıncı haftalarınız da öğrendiniz ?
Bayancorek Sinemkocak 12+3 de ikili test için gittim ama pozisyonu uygun değildi, 13. haftada gittiğimde öğrendim sonradan da değişmedi. 🌸
Elif-dmn Ben 15+4 te gittm doktor emin olamadı 16 dan önce t olarak söylemiyorlar çok nadir belli oluyor sanırım