Ela Arkadaşlar merhaba.Adana da ayrıntılı ultrason (anatomik taraama) yaptıran arkadaslar war mi? War ise hangi hastanede we ne kadara yaptırdınız ogrenblrmym? Kaçıncı haftanızda yaptrdnz?
Bayoloji Ebru Tarim a gitmistim cnm ben ozel klinigi var 45 dkka falan surdu ve her bir detayda seni bilgilendiriyor ben cok memnun kaldim fiyati ise 400 yada 450 idi suan tam hatirlamiyorum