Gamzee97_ Merhaba kızlar 16 haftalığım ve pembemsi akıntım oluyor ondan önce doktora gittim ve fitil verdi ama hala devam ediyor bebek için endişeleniyorum benim durumu mu yaşayan varmı varsa nasıl geçti?
Tugceasil Ben de 17 haftalığım dünden beri kahve akıntım var progestan bırakmıştım tekrar başladık doktor sorun olmaz diyor ama neyden oluyo anlayamıyorum