Zln2152 aslında bu tamamen kişisel bi durum; şöyle düşünün saçınız, kaşınız, gözünüz, memeleriniz diğer insanlardan ne kadar farklıysa; rahminizin büyüme şekli de karın organlarınızın durumu da farklı olacaktır..bunun bi standartı olmaz zaten.. kimisinde daha 14 haftalıkken fırlar göbek, kiminde 27 ye kadar hiç belli bile olmaz..burda önemli olan tek şey bebeğin sağlıklı gelişiyor olması..son aylar ne olursa olsun elbet göbeğiniz belli olacak, bu konuya takılmayın..çıkmıyorsa rahat hafif bi gebelik geçirdiğiniz için sevinebilirsiniz hatta, muhtemelen bel ağrılarınız da daha az olacaktır 🥰