Oğlumun adi Barlas Arda 🥰 çok arastirmistim Barlas duyulmamış gelmişti ilk nette görmüştüm çok beğenmiştim eşimde Arda istedi ikisini birden koyduk sonrasında etrafımda duymaya başladım bu ismi 4yasinda oğlum bence çok güzel bı isim ama adını taşır derler ya aynı öyle aşırı yaramaz savaşçı yiğit 😁 çok hareketli şimdi ikinci bebeğime hamileyim 2haftam kaldı erkek onuda Aras efe düşünüyoruz sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲