ECEM566 33+2 yiz Bebegim resmen gögüsümün altında o derece yukarda ve sanki taş var oramda nasıl böyle bi baskı var anlatamam zorlanıyorum bi kaç gündür ishalim hep vede beyaz akıntılar gelmeye başladı
Merrygirl ECEM566 benimde yukarda 35 teyim canım akıntım benimde oluyor ishal arada benimde oluyor doktorum bir sorun görmedi
kizininannesi ECEM566 Vallahi doğurana kadar benimde öyleydi bebek dönmedi 38 + 6’da dönmediği için sezeryan oldum o güne kadar hep yukardaydı yani göğsümün altında
Fle41 ECEM566 37.haftadayız hala ağzımda resmen baş aşağı da düşmüş kilosu da çok yüksek ama aşağı inmiyor bu aşağı inme olayı birden bire olabiliyormuş tam doğum anında bile olabiliyormuş
ECEM566 kizininannesi degişmezmi yani ben mesela 20 haftalarda gittigimde kontrole makat geliş demişti şuan 33 oldum tekrar makat pozisyon heralde almış bu yol sezeryanamı çıkıyot bide doktor kilosu 2 hafta önden gidiyor iyi falan dedi
kizininannesi ECEM566 döner mi dönmez mi Bilmem ben de 38 + 6’ya kadar döner diye bekledim ama dönmediği için ve hafif sancım olduğu için doktor sezeryanlı alalım dedi riske atmaya gerek yok bu haftadan sonra dönmez dedi
babygeldi 38+3üm bizimkide makar gelişti 36.haftasında döndü ama hala çok yukarda duruyo aşağı inmiyo karnımı görenlerde diyo bebek resmen midende diye
Gamze_akgunn ECEM566 36.haftadayim kaburgamın altında çocugun kafasi öle Bi ağrı varki 3 haftadır canım çıkıyor beyaz akıntı bencede var