Trknn Merhabalar arkadaşlar 6 haftalık hamileyim adet günüm geçtiğinden beri sürekli olarak kahverengi leke geliyorum belim çok ağrıyor . Bu durum normalmi yaşayanlar oldu mu ? İlk hamileliğim olduğu için çok tedirginim
Trknn TazeAnne06 Başlarda yerleşme kanamasıdır diye düşündüm umursamadım ama sürekli olunca korkmaya başladım yarın doktoruma danışacağım