FBK-DUZGUN bende ikizlere hamileyim direk ikili yaptırdık sonucuda güzel çıkmıştı .biz de çok kararsız kalmıştık nift yaptıralım mı diye ama sonra vazgeçtik ikili yaptırdık. Çok zor öncelikle sen bu bebişlerde bir şey çıkarsa sonlandıracak mısın ona karar ver ,ona göre yaptır istersen amniyosentezi 😔 inşallah güzel haberler gelir