Merhabalarrrrr guzel anne adaylariii♥️
30.haftamdayim ve ne yazik ki kızıma hala isim bulabilmis değilizz🤦🏼♀️
Eşim yade ismini çok istiyor
Ben de aren ya da eva ismini istiyorum iki isim de konulabilir tabii
Sizce hangisi fikirlerinizi soylerseniz cok memnun kalirim🥰
Aren
Yade
Eva