Kızlar hastaneden geliyorum. Bugün 41+0 olduk kızımla.. nst iyi çıktı ama ne bir açılma ne de kayda değer bir sancı çıkmadı. Doktor yatış vermek istedi ama hiçbir emare yok diye uzunca bir düşünme aşamasından sonra imza atıp çıktım. Ama içim içimi yiyor. Benim gibi olan ya da çevresinde olanlar var mı? İyi şeyler duymaya ihtiyacım var 😔 moralim çok bozuldu..