Ormanmeyveli 2 gundur karnimda bir tatli kaşınma var kızlar ama iki gundur de karnim sanki büyüdü gerginleşti bu kadar degildi birden bir şey oldu. 21 haftalik buarada. Catlamam ya umarim🥲
Deletedmom_7 Ormanmeyveli bende 21 haftalığım aksi gibi benim de göğüslerim kaşınıyor sanırım çatlayacağız 🥴 duştan çıkınca bebek yağı sür
betulcatal Çatlak için krem kullanıyor musun karnını nemli tutmaya çalış eğer krem kullanmıyorsan zeytinyağı badem yağı kantaron yağı ve Hindistan cevizi yağı sürebilirsin bunlar da çatlakları engelliyor
Ormanmeyveli betulcatal Bacım kullanıyorum ama annemde çok çatlak var. Bende de yüksek ihtimalle çatlak olacak 🥲
Askiletotomsu Deletedmom_7 benim bir aylıktan beri göğüslerim çok kaşınır 25 haftaligiz yani 6 aylık Çatlama yok Damarlanma cokk
Elif_alya Ben 38. Haftamdayım şuan deli gibide kaşindim çok şükür bı çatlağım olmadı henuz annemde de var çatlak oysaki
Denzk Ormanmeyveli ben 35+0dayım deli gibi kasıklarım karnım kaşınıyor ama kaşındıkça krem sürüyorum inşallah çatlamam ama gerginlik kaşıntısı yani belli
Asyaaa35 Ormanmeyveli kaşıma çatlar derler ama kaşımasanda çatlar krem yağ fayda etmez örnek ben🥲 34.haftamdan sonra catladım hatta seviniyordum ne güzel çatlamadım diye ama olunca oluyor
sunset_momy Ben 22 haftamda baya çatladım her tarafım kırmızı çatlak çizgiler. Hala da tatlı tatlı kaşınmaya devam ediyor. İzi kalmaması için napmam lazım
ozlem_d sunset_momy derinleşmemesi için kremlenmeye/yağlanmaya devam edin. Çatlak oluştuktan sonra kesin bir çözümü yok diye biliyorum ama striort diye bir tedavi yöntemi var, çok araştırmadım uzun ömürlü mü bilmem
ozlem_d Ormanmeyveli Kaşımayın, sabah akşam nemlendirin, bol su için, karnınızın yanında kalçanıza, göğüslerinize iç bacaklara da sürün krem