Ark Anneler gününüz kutlu olsun çiçek anneler Benim bebişim mısır koçanı kadar oldu çok şükür 24.haftayı bitirdik sizlerin nasıl gidiyor ne durumdasınız
daphnesmomm Ark sizin de anneler gününüz kutlu olsun 🫶🏻🌸 37+5 ten 🥬 selamlar,kısmetse çok az günümüz kaldı,kızımıza kavuşmaya gün sayıyoruz🥹
Ark daphnesmomm Rabbım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bende bir an önce o haftalara ışınlanmak istiyorum 😁 heyecan var mı?
Ark gizemgencc oy maşallah yeni daha ama çok güzel bir yolculuk seni bekliyor keyfini çıkır sağlıkla kucağına almak nasip olsun
daphnesmomm Ark hem de nasıl,bi sürpriz olmazsa planlı sezeryan olacağız,bugün günümüzü de aldık🥹 16 mayısta doğum var inşallah🥹🫶🏻
daphnesmomm Ark kesinlikle zaman 20li haftalardan sonra çok hızlı geçti🥹 bunu siz de fark edeceksiniz. Sağlıcakla gelsin yavrunuz🥰🌸
3bebeli1kedili Ark üçüz olunca herşey çok hızlı oluyor 🤗 inşallah sağlıkla sıhhatle atlatmak nasip olur bu süreci 🤲🏻💕