FeyzaNur00 33 haftalık gebeyim bebeğin suyu sınırda deyip hastaneye yatırdılar aynı durumu yaşanyanlar var mı?
Elvin6321 FeyzaNur00 bende bugun doktr gıtım 33 +5 hafta dedı kılosu da az suyu da sınırden az baska hastaneye yoladı