30 mayıs için Kızılay hastanesi Şerif Işın’dan randevu aldım. Radyolog olduğu için emin olamamıştım. Memorial hastanesi Özgüç Altun’a gidiyorum. Doktoruma sordum ve Şerif beye gidebileceğimi söyledi. Forumda 400 tl olarak okumuştum fakat zam gelmiş. Telefonda 450 tl dediler.