ilknur53- Melekk-911 23 Mayısa gün aldık biz.Bugun 37 haftalık oldukk.İnsallah 39+1 de kucagımıza alacagız.Siz kaç haftalıksınız
daphnesmomm Melekk-911 biz de yarın gün alıcaz,kısmetse 1 hafta içinde sezeryane alınıcaz 🥹 heyecan,mutluluk,merak,hüzün ne ararsanız var🥹
Seymmakck Melekk-911 yarinnn oluyorum inşallah sağlıklı oluruz bebeğimle ikimizde . Tek sonda takılmasınin önceden yapılmasını istemiyorum
Melekk-911 ilknur53- 37+6 yiz 38+1 de salı günü sezeryan olacağız 😊 Sağlıkla kucağimiza alalım inşallah
Gonbarhak Salı günü kontrolüm var o zamn 37haftalik oluyorum doktor o günü belirleyecek artık hayırlısı bakalım herkes sağlıkla kucağına alsın insallh bebişini🥰
Seymmakck Mdgn keşke canım inşallah Bol bol öncesinde de o anlarda da inşirah suresini okumaya caliscam inşallah
Melekk-911 Mdgn ben o yüzden genel istiyorum. Uyuyayım uyanayim bitmiş olsun. Ha bebeğimin çıkışını görmeyi çok isterdim ama napalim kismet