Bence bekle. 4-5 gün bekle derim ben. Aynı durumu yaşadım. Betam 16 çıktı. Dış gebelikten şüphelendiler. Beta yükselecekmiş diye 1 hafta boyunca kan verdim. Çok stresli bi durumdu. Çok şükür hamileymişim. Bekle canım bence. Netleşsin biraz. Öyle git derim ben. ❣️