Merhaba sevgili anneler adetim 10 gün gecikti dün eczaneden aldığım gebelik testim pozitif çıktı kan testi yaptırdım değerim 5 çıktı negatif dediler. Pazartesi yine doktora gideceğim ama korkuyorum neden böyle oldu diye benimle aynı durumu yaşan var mı ne yapmam gerekiyor