Kızlar biliyorsunuz ikiz gebelik 14+2 hastaneden çıkalı 3 gün oldu kanama sebebi ile yatmisdim arefe günü şimdi uatiyorum dinleniyorum kahve akıntım var başladı şaşırdım napicam vallla …..pregestan fitil olarak kullanıyorum coraspirin …3 günde bir .birde pruliton iğne sizce normalmi