aydangn ilaydin bat 13 bugün erken gebelik yaptım negatif çıktı. 4-5 gündür kasık ağrım var regl ağrısı gibi ama tamda değil. 2 gündür hafif ishalim var gibi. Arada rahmime anlık sancı giriyor. İnşallah sonunda güzel şeyler olur 🙏🏻
Htc3866 aydangn anlık sancılar bende de vardı bat 9 bugün kan verdim 88 çıktı hcg senin anlattığın gibiydi ağrılarım