Hazalll8 Gebeliğim ama iki gebeliğimde de suyum gelmeden gitmiştim doğuma açılmalar vardı bunda o duyguyu belki yaşarım dedim gelince direk hastaneye mi gitmeliyiz napmalıyız güzel anneler bilmiyorum hiç