Nagihannuray Kızlar 7 haftalık hamileyim ve korona oldum önerileriniz nedir.hic halim yok ayağa kalkamayorum
Momandmom Nagihannuray ben 5 haftalıkken geçirdim 3 aşım olduğu için anlamadım bile. D ve C vitamini takviyesi aldım. Birde keçiboynuzu pekmezi tükettim iyi geldi. Hamileliğime hiçbir zararı olmadı şimdilik. Bu arada 18 haftaya ulaştım
Pervinkbln_ Nagihannuray hastaneye gidip bı kan pıhtılaşma varmı baktirmaniz gerek doktorunuza bı sorun evde atlatmaya çalışmak olmaz bende 30. Haftamda oldum kanda pıhtılaşma olduğundan iğneye başladım hala vurunuyorum
Zulal_00 Nagihannuray kendini korkutma canım, bol bol sıvı tüket,meyve suyu iç,dinlen zaten onun dışında pek yapacağın bişey olmuyor, umarım sende sağ salim atlatırsın 🌸
Esracicek Rabbim şifa versin inşallah devamlı bişeyler yemeyi deneyin bende o haftada korona olmuştum
Nagihannuray Momandmom benim de 3 asım var ama halsizlik beni bitiriyor gerçekten çok teşekkür ederim
Hilalya35 Test bile olmadım ama koronaydim eminim tat koku tamamen gitmişti koku almadigim için bulantılarım da bitmişti 😊