polyanna06 devlet hastanesi gibi aynı sezaryenden sonra ilk yuruyus için ne biri geldi ne kalkıp yurumen gerekiyor dedi ben söylemesem ağrı kesico için gelen giden yok o gün denk gelen nöbetçi doktor beş karış surat sevmedim Ankara’dan geldim buraya Zübeyde hanım burdan iyidir