Kızlar bugün adetimin 28. Günü. Bende pco var. 21-24 günler arası adet oluyorum. 19.-20. Günlerde yumurtlama gördüm. Bugün sabah erken gebelik testi yaptım. Ama testte çıkmadı. Silik bile olsa çızgi yoktu. Geç döllenme olabilir mi. Ya da yumurtam çatlamadı da o yüzden mi adet olamıyorum. Ne zaman tekrar test yapayım. Valla artık ne yapacağımı şaşırdım. Uzun oldu hakkınızı helal edin ☹️☹️