Nurazade Iyi gunler kizceler..kaliteli sperm tuplerde kac gune kadar yasaya biliyor..bugun adetimin 11ci gunu dun ve onceki gun iliski oldu..simdi esim yanimda yok bi kac gun…28gun bir adet oluyorum..adet basi hamile kalan oldumi hic umit verin biraz kizlar✨
Deletedmom83940 ben reglim bittiği akşam birlikle olduk bir gün arayla tekrar olduk yumurtlama gününe kadar muhtemelen o zaman hamile kaldım
Nurazade Deletedmom83940 canim yumurtlama gunun kacinci gundu adetinin?takvimmi kullaniyorsun ve 28gunde bir mi oluyorsun
Bebegim0101 Nurazade takvime guvenme cnm normalde benim adetimde hep duzenlidir.Takvime gore hareket ediyordum.Bu ay ovulasyon testi yaptim 16.gun yumurtlamayi gordum.18.gun catlama oldu
Deletedmom83940 Nurazade evet 28 günde bir oluyordum en son 27 martta regl oldum bana regl bittiği akşam denememi söylediler o akşam birlikte olduk Nisanın 10 a kadar bir iki gün arayla birlikte olduk kadir gecesi hamile olduğumu öğrendim
Nurazade Bebegim0101 simdi umudum tamamen kayboldu cunki ben yumurtlamayi erken olurda 16 18 artik yumurtlama olurda niter diye dusunuyorudm..kismet insAllah bende erken yumurtlamistir