Fidan1708 Kizlar 26 haftalik gebeyim..7 haftalikdan bu yana kasintilarim bitmiyooo…boyle olan varmi?? ne kullaniyorsunuz????
Beyzanrr Fidan1708 valla bende de sık sık oldu canım tuvalete çıktıkça sirkeli su hazırladım onunla taharetlendim o rahatlatıyo bi şişeye kendine hazırla o şişedeki suyla taharetlen
[silindi] Kaşıntı mantar demek ama hamilelik akıntısı da beni biraz kaşındırıyo külotlarınıza yumuşatıcı kullanmayın ütüleyin. Sirkeli suyla yıkayabilirsiniz ilaç kullanmadan idare etmek en mantıklısı