Kızlar bende aynı durumu yaşafım aylarca oturup kalkarken, kalçamı sıkarken, eğildiğim de felan geberiyodum daha. Hareketsizlikten ve çok oturmaktan halk arasında poccik dediğimiz kuyruk sokumum yamulmuş sağ iç tarafa doğru batmış. Bilmiyorum aranızda bilenler var mı fakat ben bi kadın tarafından kurtarıldım. Ankarafa iken gittik kadına pocciğimin olduğu yeri eliyle baktı ve ne olduğunu söyledi yukarda dediğim gibi o zaman 23 haftalık hamileydim. Teyzeden allah razı olsun eliyle saatin pimini düzeltir gibi yerine oturttu. Hamilelikten ve kilo alımından dolayı bide oturmaktan yük binmiş. Ben ilk zamanlar dedim olmamıştır felan ama o günden sonra kendime geldim. Bir de şuan dahi simit yastığa oturuyorum çok şükür. Çok zordu çünkü en son çarem orasıydı rabbimde kurtardı hamd olsun.