kuzeymomss NiilaYYy 37 de izne ayrıldım, hastane sadece raporu iş yerine vermemin yeterli olduğunu söyledi. Doğumdan sonra SGK ya bildirmek gerekiyormuş onu biliyorum sadece
Pervinkbln_ NiilaYYy dayanabiliyorsaniz 37. Haftaya kadar dayanın bebeğinizin yanında daha çok kalırsınız doğum sonrasi
Eminekavak Bende 32. Haftada aldım raporumu iş yerime verdim. Zaten e develtte komtrol ederseniz analık raporu olarak gözüküyor
Esra_derin E devlete düştükten sonra e devlette kayıtlı olan banka hesabına veya PTT şubeye gönderiyorlar parayı, banka hesabı tanımlı değildi bende sgk yı arayıp tanımlattırdım