Geçen bir post açmıştım bebeğim hiç hareket etmiyor diye bugun 5. Gün oldu hala aynı, evet belki bu haftalarda normal diyenleriniz olucaktır ama bundan 5 gün öncesine kadar kıpır kıpırdı sürekli hissediyordum 18. Haftadan beri şu an 24 haftayız hiç hareket yok çok nadir günde 1 kere uğraşırsam çikolata vişne suyu filan yiyip içiyorum karnıma dokunuyorum saatlerce filan anca öyle hissettim oda enteresan bir şekilde sadece sağ tarafımda bi 10 cm daha kaysa sırtımda hissedicem hep orada önceden tüm karın çevremde güçlü hissederdim. Sağlık ocağına gittim kalp atışı dinlendi emin olamadım acile gittim çok ilgisizlerdi baktı kalp atışı var bide nedense alttanda baktı aletle parmağıyla da baktı sanırım kasığım ağrıdığı için bişey yok diyip gönderdi ne yapacağımı bilmiyorum kötü hissediyorum başına gelen varmı bu normalmi büyüdükçe daha çok hissetmeyi beklerken artık hiç hareket yok