Sedam42 valla İnan bana güzel kardeşim bende bundan çok korkuyorum. Bende hamileliğimin ilk 3 ayında aşırı çilek istedi canım ve bol bol da yedim şükür yalan yok. İnanışa göre çilek değilde canının çektiği şeyi alıp yedikten sonra ellerini hemen yıkamalıymışsın. Eğer yıkamadan herhangi bir yerine vücudunda dokunursan bebekte leke oluyormuş. Sadece çilek değil yani. Canının çektiği şeyi yedikten sonra ellerini yıkamak önemliymiş. Tabi ben bunu çok geç öğrendim ve ellerimi herhangi bir yere vurdum mu İnan hatırlamıyorum. Aşırı merak ediyorum umarım vurmamışımdır. Birde mesela ben şöyle bişeyde duydum. Diyelim canın bişey istedi ve mevsimsel olarak bulup yiyemedin. Yine bebekte lekelenme olur diyorlar. Bunun içinde sağ avucunu yalayıp aklımda diyecekmişsin. Ne kadar doğru bilmiyorum tabi🤷♀️