Ben de 20.haftaya kadar sadece sola yatmaya çalıştım çok zorlaniyordum. Sonra doktoruma sordum illaki sola yatmak zorunda değilsin, kendini kafeste gibi sınırlama, sağ tarafına da yatabilirsin önemli olan son aylarda sırt üstü yatmaman, sırt üstü yatarsan tansiyonun yükselebilir demişti .