Pnrcnr Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Bugün dalgınlıkla demir ilacımı(ferrum) 1 saat arayla yanlışlıkla içtim. Bir sıkıntı olur mu ? Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
minnnie Pnrcnr Bir şey olmaz, ciddi eksikliklerde iki doz da içiliyor ama gereksiz yere fazla içmek de toksik olabilir. Bundan sonra dikkat edersiniz.
Deletedmom727271 Üst üste 2 tane mi içtiniz bişi olmaz bir seferlikten ama yarın içmeyin sonra yine rutin olarak devam edin