Hanımlar özele gidiyorum medicanaya 30 haftada bebegim 1.850 çok iyi dedi doktor nstye başladım girmeye şuan 33 haftalıgım doktor mayısın 2 haftasında gel dedi dogum 20.25 haziran bu alttan muayene ne zaman başlar özel oldugu için daha erkem olurmu bu haftalarda ne zaman belli oluyor tam normal mi sezeryanmı