Bildiğim kadarı ile 150 cm altına normal doğum olmuyor ya da zor oluyor. Yani genel bi inanış var ama boyu uzun olan da sezaryene girebildiğine göre genelleme yapmak yanlış. Her vücut her bebek her doğum kendine özeldir. Benim boyum da kısa. Doktor hiç sen normal doğuramazsın demedi.