RHB55 12 haftalik gebeyim Iki gundur yogun bi sekilde bigaz agrim ve gribim var nasil gecirebilirim ilacsiz bilgi verrmisiniz Bh arada annelerin ve anne adaylarimin günü kutlu olsun💕💕
benimmdunyamm RHB55 bol meyve ılık ballı süt falan iç bende öyle geçirmiştim teşekkür ederim canım seninde anneler günün kutlu olsun
Morkelebek26 RHB55 🙋 aynı durumdayım 😢 fena üşümüş haldeyim doktor sadce parol kullanabilirsin dedi. Onu yazdı. Malesf ne yaptımsa boğazım geçmiyor birşey bulursanız benide bilgilendirir misiniz 😔 Seninde anneler günün kutlu olsun 🥰
Onunki Aynı durumdayım bende 🙄. Boğaz ağrısı için tuzlu ve karbonatlı su ile gargara yapabilirsin. Birde dut hoşafı oda çok iyi geliyor. Burun akıntısı için de soğan kokla. Ben öyle yapıyorum. İnşallah biran önce iyileşiriz 🤲🤲
Buzlubadem Çok geçmiş olsun ben de 1 ay önce gecirdim baya da ağırdı. Portakal kivi ayva yedim bol bol. Kuşburnu içtim. Ballı zencefilli ılık su boğaza iyi geliyor zencefilini az koyuyorum ama. Bi de zencefilli şekerle var ya Gratis A101 ve Bim de satılıyor onlardan yedim günde 2-3. Bol bol su tükettim. Pekmez yedim öksürük için. Birde boğazıma dıştan okaliptüs yağı sürdüm bunlar bana çok iyi geldi.yine de bi dr unuza danışarak kullanın isterseniz