PrensesFiona Aytiii kızım tıpkı babası. Bir tek elleri ayakları bana benziyor. Benim kemiklerim iri ve uzun bariz belli. Onun dışında babası. Her gören sanki eşim bakıyor gibi diyor😅
Fasulyem2 Aytiii ilk doğduğunda baba tarafıydı aynı şu an anne baba karışımı bi kız oldu huyu bana benziyor ama 🥰 zamanla çok değişiyolar cnm 1 ayda bile inanamıcaksın doğduktan sonraki değişimi:) şimdi oğlum olcak doktor babasına benzetiyor hepimiz öyle ultrasonda benle alakası yok bakalım çok merak ediyorum hayırlısıyla kucağımıza alalım insallah 2 günüm kaldı kavuşmaya 🥰🥰
hunilimom Aytiii küçük kendimi doğurmuşum resmen huyları bile ben çeke çeke kasları babasına çekmiş 😂
miyopmom Aytiii simdi soyle bi sey var kizimin kafs sekli babasi kara kasi kara gozu ben huy olarakta henuz 19 aylik kime cekti bilmiyorum ama insAllah hayirli bir kul ve evlat olur 🥰
Aytiii Daha Ultrasonda gördük, tıpkı babası, ama babasıda diyor sana benziyor🥰 ama böyle bir deyim var: Kız Halaya, Ogul dayıya benzermiş..“dogru mu acaba” insam düşünmüyo deyil yani😅
Elvanguzel Aytiii alakası yok bence benim oğlum aynı ben ve babası kızım da aynı babası minyonlugu teyzesi
Askiletotomsu Aytiii valla bizde hala da dayı da yok o zaman çocuk benzersiz eşsiz bı cocuk mu olacak . Saçma .
Habus Aytiii ablamın bir kızı var hık demişim de benim burnumdan düşmüş gibi 😂😂 aynnnı ben aynı 😂 diğer ablalarımın kızları da halalarına benzemedi 3 ablam var hepsinin de kızı var. Yengelerimin kızları da bize benzemedi 😛 aile kalabalık 7 kardeşiz bu arada hepsi Bebeli. Şimdi sıra bende. Kızıma hamileyim, bu deyim kimsede tutmayıp bende tutarsa ağlarım 😂😂
Aytiii Elvanguzel ilk kızınız mı oldu yoksa oglunuz mu? Allah bagışlasın..benim kızım olucak ikimizde minionuz bakalım kime benzeyecek)) çok merak ediyorumda😅
Tospikannesiiiii Aytiii kızlar genelde babaya benziyor gördüğüm benim oglum var aynı ben şimdi gene hamileyim kız olacak inşallah babasına benzer
Aytiii Fasulyem2 Amin canim inshallah hayirlisiyla kucagina alirsin🙏🏻 Bizim kizda ayni Babasi)) chok komikti ama ogle belli oluyorduki..ama dediyiniz gibi dogdugunda bile deyisiyor kac kere
Damla22 Askiletotomsu benim oglum ultrason da bile aynı babasıydı kemik yapıları filan dogdu tıpatıp babası herkes kocanı küçültüp beşigemi koydun bile dediler 40 ı çıktıktan sonra bana ve ben tarafa benzemeye başladı şuanda DAYIsı ile ben ikimize çok benzetiliyor bakalım kızım nasıl olacak kime benzeyecek
Aytiii hunilimom canim yaa Allah bagishlasin. Rus oyretmenimin bi sozu vardi: Tanrinin Kadina iltifatidir kiz chocugu🌸
Aytiii Elvanguzel Babası bana benzemesini istiyor, bende babasına benzesin istiyorum🙈 Babaya düşkün oluyorlar diyorlar, oda bi başka stres zaten😅 RABBİM SAGLIKLA KUCAGIMIZA ALMAYI, BÜYÜTMEYİ NASİP ETSİN..ANALI BABALI AMİN❤
Elvanguzel Aytiii aminn inşallah benim eşimde bana benzesin istiyordu ama kızımız ona çok düşkün babamizda kızımıza düşkün iyiki bana benzemiş diyor aşıklar resmen🥰🥰
Aytiii Elvanguzel hep oyle diyorlar..sen dogurursun, zorlugunu cekersin kız ama babaya düşkün olur😅 Kocamı elimden almasında😂😂😂