Dogu65 ah ahh biz kadınlar 🙈 hamile kalıyoruz beta yükselcek mi beta yükseliyor kese görünür mü kese gözükür kalp atışı o olur harekt hissetmiyorum deriz bizler niye böyleyiz ya bende sizin gibiyim bunu atlatmanın bir yolu var mı acaba böyle kendimizi yiyip bitiriyoruz 🤦🤦🤦 canım araştırdığım kadarıyla bazı bebeklerde geç duyulabiliyormuş 8. Haftalarda felan 😊 o yüzden içini rahat tut RABBİMin izniyle birdahaki hafta duyarsın inşAllahhh 🤲 benide 10 gün sonraya çağrdı doktor 7+1 oluyorum inşAllahhh bende duyarım 🤲🤲