Mavininbiri ben 3 takım 0 3 ay hastane çıkışı aldım birde 10 lu hastane çıkışı aldım 3 6 6 9 ay da alt üst pijama takımı aldım onlardada alt var birde ayriyeten 7 8 tane daha sadece alt Alaçam yeter herhalde millette anca takım getirir zaten hediye 🤣