ikizleribeklerken mom1111 evde yapmanız gerekiyor ama ben takmadım çocukların dikkatini çeker oynamak isterler diye yatak odam müsait oraya koydum asma aparatı olmadan normal kablosunu takıp şarj ediyorum. Başlığını bir yere dayayıp takın kayıp düşmesin benim için yeterli
mom1111 angelicaa Ysgl26 ikizleribeklerken yagmurrorskaya Kızlar kolaylık olsun diye V8 aldık ama yinede ağır bir ürün kolu ağrıtıyor yağ gibi kaymıyor halıda sanki kayıyor ama ekstra güçle ileri geri çekmek gerekiyor sizde de durum böyle mi ben fazla mı beklentiye girdim kolum parmaklarım ağrıdı mesela
angelicaa Kendiniz takıyorsunuz. Evde takacak kimse yoksa mahalle aralarında olan hırdavatçılara sorun, belki onlar gelip yapar.
mom1111 Banyonun önünde boş duvar var oraya olur mu sizce duvardan su barışı vs geçmemesi gerekiyormuş ben bilmiyorumki geçer mi geçmez mi nerden anlayacağız
Ysgl26 Eski evde yapmıştım ama bu evde yapmadım. Sevmiyorum duvar delmeyi..kitaplığın üstüne koydum orda şarj oluyo
ikizleribeklerken mom1111 ilk başta benimde aynıydı bileğinizi serbest bırakın o kendi yolunu buluyor😂 mesela benim evimin geneli parke halı çok az var ben o yüzden direk yer başlığını kullanıyorum doğuma yakın halıları sereceğim o zaman halı başlığına geçerim😀 evde 2-3 gündür temizlik var genel herkes süpürgeye alışamadı alışan bırakmak istemedi😄
bebekece mom1111 şu hayatta kendime yaptığım en büyük iyilik dyson almammış robot süpürgemde var ama yok bu bi başka ya kullandıkça anlıyosunuz😂 bendeki de v8 3 yıldır kullanıyorum ilk günki performansında ilk aldığımda bende bi ağır bu yaa dedim ama insanoğlu herşeye alışıyo çekişi çok kuvvetli olduğu içinde yere sağlam yapışıyo diğer elinizle boruya destek vererek itwbilirsiniz yoksa boru kırılabilir dikkat edin
yagmurrorskaya mom1111 ben karacanın aldım cnm bilmiyorm hafif ve yağ gibi kayıyor hic bir bilgim yok ama aynı aparrtan cıktı duvara montaladı eşim
angelicaa V10 kullanıyorum biraz daha ağır bir ürün. Birkaç kullanımdan sonra eliniz alışacaktır. İlk zamanlarda bilek ağrısı yapabilir. Sonrasında başka süpürge kullanmaya gerek duymayacaksınız, kullanışlı bir ürün.
bebekece ikizleribeklerken ben dysonımı kıskanıyorum herkesten ahahahaha öyle herkesim eline veremiyorum beceremezler diye çok strese girerdim heralde herkes ellese malum ülke şartları fiyatı 2 katına çıkmış😂