Aydogdu2
Her gittiğimde neden serklaj düşünmüyorsunuz diye soruyorum. Enfeksiyona meyillisin ve narkoz verilecek diyir. Bu da bir risk diyor. Dikiş atmak 5 dakikalik bi islem diyo zaten 10 günde bir yada haftada bir mutlaka kontrol oluyorum. 20 nin altina dusmeyince yapmıyor. İlk gebeliğin olduğu için progestan fitil ve istirahat ile ilerleticez diyor. Keşke yapsa serklaj böyle endişe ile gün geçmiyor